2 sierpnia 2015

Croatia!

Jak zwykle przyszło mi się tłumaczyć z zastoju na blogu. To wszystko przez ogrom wydarzeń, które miały miejsce w lipcu. W tym pięknym miesiącu udało mi się zaliczyć kilka imprez plenerowych, domowych, mnóstwo wyjść ze znajomymi oraz spędzić tydzień we wspaniałym i mega pozytywnym kraju jakim jest Chorwacja. I dzisiaj to na niej chcę się skupić ;). Zrobiliśmy tam jakieś 1500 zdjęć i nagraliśmy ok. 100 filmów. Jedliśmy najpyszniejsze lody na świecie i próbowaliśmy owoców morza. Pozowaliśmy do aparatu przy zjawiskowych zachodach słońca i przy cudownym blasku słońca. Opalaliśmy się na kamienistej plaży i chłodziliśmy w czystej i przejrzystej wodzie. Bagaż doświadczeń i przeżyć, jakie stamtąd przywiozłam będzie mi pewnie towarzyszył do końca życia. Część zdjęć już gości w moim albumie. Za każdym razem oglądam je z ogromnym uśmiechem, ale także z odrobiną żalu, że tak szybko minął mi ten czas. Podzielę się z Wami jedynie warstwą wspomnień, resztę pozostawię dla siebie :).
A Wam jak lecą wakacje? Gdzie byliście/będziecie w tym roku?

Odezwę się wkrótce (mam nadzieję!).



14 komentarzy:

  1. Zdjęcia cudowne!
    Mam nadzieję, że mi w tym roku też uda się gdzieś wyjechać w cieplejsze miejsca:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już za 3 tygodnie jadę do Chorwacji <3 przez Twoje zdjęcia nie mogę się doczekać jeszcze bardziej! :D a w jakiej miejscowości dokładnie byłaś? I widzę, że odwiedziliście wodospady Krka :) Mieliśmy tam jechać, ale okazało sie, że bliżej będziemy mieć do Jezior Plitwickich, więc tam się wybierzemy na wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę, przede wszystkim wspomnień! :) i szukam dla siebie kapelusza - skąd masz swój jeśli można wiedzieć? Bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ! Chorwacja cudowny kraj :) Ja póki co byłam nad polskim morzem a na takie prawdziwe wakacje wybieram się w październiku zza granicę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam, pokochałam, chcę tam wrócić, ba! na pewno wrócę ♥♥♥
    pięknie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdzie nie byłam jednak korzystam z wakacji jak mogę :) Śliczne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne widoki! Chorwacja nie zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce <3 Osobiście nie byłam ale z chęcią bym się wybrała

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne miejsce i cudowne zdjęcia! :) Bardzo podoba mi się ten jasny top ze zdjęcia pod parasolem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne widoczki ! *.*

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. czyzby moj ukochany Trogir?:) swietne fotki!

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam zawsze, jeżeli oczywiście są konkretne i NIE zawierają reklamy :). Jeśli będę chciała odwiedzić Twojego bloga - trafię. W każdym razie nie zachęcisz mnie spamem.