5 października 2015

AUTUMN

Witajcie po kolejnej przerwie! Trochę mi szkoda, że moja działalność na blogu nie jest systematyczna, ale składa się na to wiele czynników. Póki co nie mam żadnych zdjęć, które mogłabym opublikować. Dodatkowo właśnie dzisiaj zaczęłam pierwsze zajęcia na uczelni, więc nie będę też miała za dużo czasu na stworzenie postów. Jednak mam nadzieję, że będzie lepiej niż się spodziewam :). Na blogi wchodzę prawie codziennie, więc jestem tu ciągle, tyle że bardziej jako bierny czytelnik. Sama nic nie dodaję, ale na inne blogi często zaglądam.






Na tę chwilę zapraszam Was na mojego instagrama, gdzie dodaję zdjęcia na bieżąco. 





To tyle, cześć!

2 komentarze:

  1. Ciężko być systematycznym gdy ma się na głowie mnóstwo innych spraw, także ubolewam nad tym, że tak rzadko mogę dodać coś na bloga i odwiedzić inne :/
    Piękne jest to zdjęcie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. 5zdjęcie z instagrama jest mega<3



    _____________
    Zapraszam też do siebie:
    http://dashiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam zawsze, jeżeli oczywiście są konkretne i NIE zawierają reklamy :). Jeśli będę chciała odwiedzić Twojego bloga - trafię. W każdym razie nie zachęcisz mnie spamem.