7 września 2015

BLONDE IN WOODS.

Witajcie w poniedziałkowe popołudnie! :) Jak tam pierwsze dni szkoły? Szczerze mówiąc, też poszłabym do liceum na parę tygodni. Okres szkolny ma swoje wady, ale jednak, będąc na studiach, wraca się do wspomnień z łezką w oku. Szkoła wyższa to już nie przelewki. Dochodzi masa obowiązków, tęsknota za domem, za przyjaciółmi (bo wszyscy rozchodzą się do różnych miast). To już nie to samo. Dlatego cieszcie się szkołą, póki możecie! Zanim się obejrzycie, będziecie na tym etapie, gdzie nie ma czasu na beztroskie życie. Mnie czeka to już bardzo niedługo...
Dzisiaj stylówka taka trochę szkolna właśnie. Ostatnio polubiłam koszule w kratkę. Ta w dodatku ma świetny, lekki materiał. Do tego tradycyjnie zwykłe jeansy i trampy. Lubię taki luz! :)




koszula - SINSAY, spodnie - NN, pasek - RESERVED, trampki - ELILU

15 komentarzy:

  1. U mnie Poniedziałek i deszcz od rana więc nie wesoło :/
    I fajne masz trampki, może dlatego że mam podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny naszyjnik ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula najlepsza na świecie ;) kocham ten wór w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look !
    Pozdrawiam :)
    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw. Widać, że się w nim dobrze czujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja i piękne zdjecia ! <3


    www.konieczkoo.blogspot.com Zapraszam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki ładny uśmiech! ja też noszę aparat, ale jakoś nie mogę się przemóc, żeby uśmiechnąć się do zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. długo szukałam takiej koszuli! Twoja jest idealna, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna koszula, muszę się za podobną rozejrzeć, bo biało-czarna krata chodzi za mną już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie! Ja od jakichś kilku miesięcy poluję na koszulę w czarno-białą kratę i nie mogę nic znaleźć, a tu proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna koszula :)

    Zapraszam do mnie http://kowalskakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja na co dzień :) Uwielbiam koszule w kratę!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny styl, koszula jak najbardziej pasuje nie tylko na co dzień, ja w podobnej chodzę do pracy i siedzę za biurkiem

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam zawsze, jeżeli oczywiście są konkretne i NIE zawierają reklamy :). Jeśli będę chciała odwiedzić Twojego bloga - trafię. W każdym razie nie zachęcisz mnie spamem.