6 lipca 2013

Upalnie.

Miałam wczoraj dodać post, ale ciągle wyskakiwał mi jakiś błąd. Teraz już wiem o co chodzi. Dzisiaj jest już trochę chłodniej niż na przykład przedwczoraj, kiedy z powodu upału zmęczenie mnie przytłaczało i głowa pobolewała. Jednak lepsze to niż deszcz i chmury.
Skończyłam właśnie książkę Miłość oraz inne dysonanse i szczerze mówiąc zawiodłam się na zakończeniu. Takie urwane, jakby miał być jakiś ciąg dalszy. Czuję niedosyt, ale jak tylko będę miała chwilę to zabieram się za kolejną książkę. Będzie to chyba Duma i uprzedzenie :). Czytał ktoś? Na pewno wiele osób ;p.
Starałam się ogarnąć dzisiaj te wszystkie kody html na bloggerze, ale nie mam do tego cierpliwości. Może kiedyś się nauczę i stworzę lepszy wygląd bloga ;p.
Mam kilka zdjęć, które były robione w ten piątkowy upał. Może przestawię się na inny rodzaj blogowania...









bluzka, spodenki, buty - nn, kolczyki, bransoletka - nadmorski sklepik

5 komentarzy:

  1. mi się podoba taki delikatny wygląd bloga :)
    a jaki błąd Ci wyskakiwał?
    super pozytywne, letnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! do twarzy Ci w niebieskim pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam 'Dumy i uprzedzenia', ale kiedyś na pewno się za nią wezmę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Duma i uprzedzenie- moja ulubiona. :))
    Zapraszam do mnie:

    www.quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam zawsze, jeżeli oczywiście są konkretne i NIE zawierają reklamy :). Jeśli będę chciała odwiedzić Twojego bloga - trafię. W każdym razie nie zachęcisz mnie spamem.