24 lutego 2012

Good.

Właśnie jestem po obejrzeniu filmu Kolekcjoner Kości, który powstał na podstawie książki, jaką ostatnio czytałam ;). Szczerze mówiąc odrobinę się zawiodłam. Może dlatego, że książka była aż tak dobra, że miałam wygórowane oczekiwania co do adaptacji. Mimo to, polecam. Ale najpierw przeczytajcie książkę!

Dzisiejszy dzień zaliczam do bardzo dobrych ;). Kartkówki z matmy nie było, z czego cieszę się niezmiernie, bo bardziej skupiłam się na geografii. Warto było zakuwać te gówniane kraje i stolice świata. No i PO <3. Bardzo fajnie nam wyszła ta prezentacja.


Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na komentarze odpowiadam zawsze, jeżeli oczywiście są konkretne i NIE zawierają reklamy :). Jeśli będę chciała odwiedzić Twojego bloga - trafię. W każdym razie nie zachęcisz mnie spamem.