25 listopada 2013

Nic nowego.

I jak czujecie się z faktem, że przyszła do nas zima? :D W nocy spadło trochę śniegu. Gdy wstałam rano i wyjrzałam przez okno to nawet nie byłam zaskoczona, bardziej zawiedziona. Zimno jest jak cholera, dobrze, że mam kaptur i uszy mi przynajmniej nie marzną. Poza tym to u mnie jak zwykle nic ciekawego :). Dzisiaj obchodzę imieniny. Właśnie zajadam tort niespodziankę od Roksany. Jest taki pyszny, a ja już go skończyć nie mogę, bo chwilę temu objadłam się płatkami z mlekiem (tak, wiem: bardzo ambitny posiłek studenta). Mimo że nie uważam imienin za jakieś szczególne święto, to jednak miło mi się robi jak nagle dostaję od kogoś życzenia :). Próbowałam też uczyć się na czwartkowe kolokwium, ale coś mi nie idzie :P. Lepszym zajęciem na popołudnie będzie książka! Zdecydowanie :D. A że nie mam żadnych dobrych, aktualnych zdjęć to wstawiam jakieś tam stare, z wakacji 2010 :). Tak bardzo tęsknię za ciepłem!





Gorące buziaki! :D

17 komentarzy:

  1. muszelkowe love!!! *.*
    wszystkiego najlepsiejszego! zdrówka, wytrwałości na studiach i zdania wszystkiego co tam trzeba zdać, miłości, czułości i czerpania z życia garściami! ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie sniegu na szczescie jeszcze nie ma i nie bylo
    ale sam fakt ze to biale paskudztwo jest gdzies w okolicy sprawia ze nie czuje sie z tym dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się z tym faktem czuję bardzo źle, chciałabym lato :D jak zwykle...
    czy Ty nie obchodzisz imienin jakoś tak 10 razy do roku? niektóre imiona tak mają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniegu jeszcze nie mam, ale może to i lepiej. Wcale nie widać, że to takie stare zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie śniegu jeszcze nie ma. :) Temperatura co prawda poniżej zera w nocy, ale mnie nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia. Niestety zima do nas nadchodzi już chyba wielkimi krokami :) Nie bardzo lubię zimę no ale nie się jej ominąć. Pozdrawiam serdecznie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. spóźnione imieninkowe zyczenia :) no ja tam wolalam jak śniegu nie było, ale przynajmniej jest urokliwie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zdjęcia! Masz talent! :))

    www.linde-lo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne, wakacyjne zdjęcia <3
    ledwo się zimno zrobiło, a ja już czekam na wiosnę ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia :)
    mam prośbę, poklikasz u mnie w link w poście shenside? jest to dla mnie ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, aż tęsknie za wakacjami!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
  12. I really enjoyed this post.
    Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter?
    Love
    New Post: Fashion Talks
    New Giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam zawsze, jeżeli oczywiście są konkretne i NIE zawierają reklamy :). Jeśli będę chciała odwiedzić Twojego bloga - trafię. W każdym razie nie zachęcisz mnie spamem.