7 sierpnia 2013

Design!

Hej hej! :) Mówiłam, że będzie inaczej i jest inaczej! Możliwe, że od czasu do czasu będę tu jeszcze wprowadzała małe zmiany. Co chwila mi się coś przypomina, ale na dzisiaj już daję sobie spokój. Za ogromną pomoc w szablonie dziękuję Asi, która mimo mojej (maleńkiej) wybredności nie zostawiła mnie samej sobie doprowadziła mojego bloga do ładu i składu. Zabrałam jej sporo czasu, oby zostało mi to wybaczone. Dziękuję jeszcze raz! :)
Mam nadzieję (cóż, tak myślę), że będzie mi się teraz pisało tutaj przyjemniej. Czekam na Wasze opinie! A ja się żegnam, trochę już tutaj przesiedziałam :).


A żeby nie było pusto - wstawiam swoje zdjęcie sprzed trzech lat :D





8 komentarzy:

  1. super design! pogratuluj bobikowi ;) fajna fotka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna z Ciebie dziewczyna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no coś Ty u mnie nie ma takich gorących dni jak w Polsce. Na zdjęciach to wygląda jak upalny dzień, ale Szkocja słynie z zimnych wiatrów dlatego po zakończeniu zdjęć ubrałam kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zmiany zazwyczaj wychodzą na dobre :)) fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu domyśliłam się kto stworzył Ci taki świetny szablon i nie myliłam się! :D Też czasami lepiej mi się pisze gdy zmienię odrobinę wygląd bloga i mam nadzieję że Tobie również tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak tu teraz sympatycznie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany musza byc! A szablon wyglada super : ) ; )

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam zawsze, jeżeli oczywiście są konkretne i NIE zawierają reklamy :). Jeśli będę chciała odwiedzić Twojego bloga - trafię. W każdym razie nie zachęcisz mnie spamem.