20 listopada 2012

Don't you worry.

Wczoraj przeżyłam jeden z tych gorszych dni. Nic mi nie wychodziło, wszystko było jedną wielką porażką. Zawaliłam sprawdzian z matmy, na który naprawdę się uczyłam. A na sprawdzianie po prostu patrzyłam w kartkę i nie mogłam nic ruszyć. Pustka w głowie, totalna ciemność. Z geografii też nie miałam powodów do dumy i zadowolenia. Później przejechałam prawie na czerwonym świetle, najeżdżałam na ciągłą i non stop o czymś zapominałam. Wspaniały ze mnie kierowca, otóż to. Plecy bolały mnie cały dzień (dzisiaj z resztą tak samo...), a do tego jeszcze doszło gardło i lekki katar (dzisiaj już trochę większy). Na szczęście żyję u boku tak cudownego człowieka, który osłodził mi trochę wieczór :).

Dzisiaj pisaliśmy maturę próbną z polskiego i w sumie poległam :D. Naprawdę, sprawdziłam właśnie odpowiedzi i to będzie straszne, gdy polonistka nas oceni, haha. A najgorsze jest to, że wcale nie czuję, bym tą majową maturę napisała dużo lepiej. Obyśmy tylko trafili na dobry temat wypracowania, a jakoś to będzie.
Jutro czeka mnie matma. Miałam zamiar przejrzeć matury gdzieś w internecie, ale nie mogę się zmobilizować ;p.



Uwielbiam głos tej dziewczyny i ten cover!



8 komentarzy:

  1. "don't worry be happy" :)
    przed chorobą/przeziębieniem zawsze są takie koszmarne dni ;) normalka.
    a Ty tam uważaj za kółkiem, bo jeszcze przez parę ładnych lat chcę poczytać co u Cię słychać, no.
    powodzenia jutro ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam swoje gorsze dni za kółkiem, szczególnie pod sam koniec, hahaha, więc nie ma się co przejmować :D motyw uczenia się i zawalania jest mi bardzo znany, od niedawna historia dla mnie już nie istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z matmą pójdzie Ci lepiej.;D

    O jaki ona ma głos ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tez z matmy nie idzie ostatnio, ja też słuchałam Beth :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no wlasnie, grunt to dobrey temat wyporacowania ;D w maju bedzie lepiej:d

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku rzeczywiście ma fantastyczny głos. *.* Nie mogę się nasłuchać. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. No co Ty opowiadasz, serio? :D Ale fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Te tematy to była jakaś masakra, mam nadzieję, że w maju będą łatwiejsze, ale podobno te z Operonu zawsze jest trudniejsze. A dzisiejsza matma to też jakaś porażka całkowita.. :/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam zawsze, jeżeli oczywiście są konkretne i NIE zawierają reklamy :). Jeśli będę chciała odwiedzić Twojego bloga - trafię. W każdym razie nie zachęcisz mnie spamem.